woensdag 15 januari 2014

Ons project...iedereen is anders

Iedereen is anders...kijk maar eens om je heen.
Er zijn ook mensen die een beperking hebben...
Zoals jullie weten, vertelde Ayla al over Inge, die is blind.
We verdiepen ons dus in de wereld van iemand die blind is...
Deze week maakten we een voeltekening met zand, speelden we een voelspel waarbij we de verschillende eigenschappen moesten beschrijven, luisterden en voelden we het verhaal van een spin die het druk had met het weven van haar web.




De kleuters zagen ook op de kalender dat ik jarig was...
Jaja, ai, ai, alweer een rimpel en een krakske erbij...
De kikkertjes zongen een liedje voor me en ik kreeg heel veel lieve knuffels!
Het was plezant.
Ik liet hen ook even raden hoe oud ik was, lees maar even mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten